مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 07:552023-01-09اقتصادي

با تعطیلی صنایع اثرگذار و اشتغالزا مخالفم 


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان نباید نسبت به قطع سوخت و انرژی صنایع بزرگ و تاثیرگذار استان اقدام کنند، گفت: با تعطیلی صنایع اثرگذار و اشتغالزا قطعا مخالفم و این موضوع باید اقدام آخر باشد.

- محمدطیب صحرایی در جلسه مصرف بهینه انرژی استان، با بیان اینکه تصمیمات در حوزه های مختلف از جمله بخش انرژی باید متناسب با شرایط و بر پایه یک کار کارشناسی چند وجهی باشد، افزود: نظام چانه زنی باید از جلسات اداری حذف و تصمیم گیری بر اساس کار کارشناسی و داده های دقیق انجام شود.

وی با اشاره صحبت های ارائه شده در جلسه در خصوص لزوم کاهش مصرف انرژی سوخت ادامه داد: برای استفاده بهینه از انرژی در استان باید به سمت تدوین برنامه های میان مدت و بلندمدت گام برداریم، زیرا برنامه های مقطعی مشکلی را در بلندمدت حل نمی کند.

وی یکی از برنامه های مهم برای رفع مشکل قطعی انرژی را توجه به دوگانه سوز نمودن نیروگاه ها عنوان کرد و گفت: باید برای اجرای این موضوع در استان تصمیمات راهبردی و عملیاتی اتخاد شود.

صحرایی همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی استان مبنی بر ورود یک توده سرد از روز چهارشنبهتا پایان هفته به استان تاکید کرد: پیشنهادات برای کاهش مصرف سوخت باید کارشناسی باشد و اگر در نظر است که کاهش مصرف انرژی در ادارات صورت گیرد، می توان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تعطیلی صنایع اثرگذار و اشتغالزا مخالفم 

با تعطیلی صنایع اثرگذار و اشتغالزا مخالفم